Hello guys, Took me all day but i managed to do some progress on the animation. its so hot here its hard to work haha... Anyway looks like this one is gonna be a bit long, so stay tuned! こんにちは、一日中かかりましたが、なんとかアニメーションをある程度進めることができました。ここはとても暑いので、働くのは大変です(笑) とにかく今回は少し長くなりそうなので、お楽しみに!