Hello there. Started a new animation. i wasn't sure what was i gonna make, but the divine inspiration hit me at the right time and this is what came out. Keep in mind that this is just a small part off the whole animation. こんにちは。新しいアニメーションを開始しました。何を作るかは分かりませんでしたが、神聖なインスピレーションが適切なタイミングで私に降りかかり、出来上がったのがこれです。 これはアニメーション全体のほんの一部であることに注意してください。 また会いましょう <3