Hello guys, im late today sorry, im also uploading another Raiden animation, hope you like it. i'll try to finish the new Raiden animation by tomorrow. That's all for today <3 こんにちは、今日は遅くなってごめんなさい、別の雷電アニメーションもアップロードしています。気に入っていただければ幸いです。明日までに新しい雷電のアニメーションを完成させたいと思います。 今日はここまでです<3