Hello guys, today its Mamako time :) i have been trying out stable diffusion ( ai image generation) for a couple days, i like it even though my computer is slow, i think it will be important in the future. Anyway tomorrow will be more Raiden NTR! こんにちは、今日はママコの時間です:) 安定拡散(AI画像生成)を数日間試しています。コンピューターは遅いですが気に入っています。将来的には重要になると思います。 とにかく明日はさらに雷電NTRです!