Hello guys, today im uploading this animation with Rias, i havent decided on a theme or the new animation yet, have some ideas but we'll see tomorrow... See you soon <3 こんにちは、今日はリアスと一緒にこのアニメーションをアップロードします。まだテーマや新しいアニメーションを決めていません。アイデアはいくつかありますが、明日見てみましょう... また会いましょう <3