Hello guys, today i spent quite some time working on something that i cant share yet (mostly because i don't want to share it in case i abandon it halfway...) but this is what happens when motivation suddenly comes. Also i uploaded another animation with Rias, as usual 3 versions. That is all for today, let's have a good month! こんにちは、今日はまだ共有できないことにかなりの時間を費やしました(主に、途中で放棄した場合に備えて共有したくないからです...)が、モチベーションが突然やってくると、これが起こります。 また、いつものようにリアスを使った別のアニメーションを 3 バージョンアップロードしました。 今日はここまでです、良い月を過ごしましょう!