NokiMo
P-san-fanbox
P-san-fanbox

fanbox


PLEASE READ / 読んでください

Hi everyone, Bad new, i had to raise the cost of the subscription to compensate for the drop in value of the Japanese yen. If you are subscribed to the old plan, it will still work until the beginning of august. Please switch tho the new plan before that. To clarify, if you are subscribed to the 500 yen plan, you will still have access until august. Sorry again for the inconveniences. 皆さんこんにちは、悪い新参者です。日本円の価値の下落を補うために定期購読料を値上げしなければなりませんでした。旧プランをご契約の場合は、8 月初旬まで引き続きご利用いただけます。その前に新プランへの切り替えをお願いいたします。 ちなみに、500円プランに加入している場合は8月まで利用可能です。ご不便をおかけして申し訳ございません。


Related Creators