Plans cost プラン費用
Added 2024-06-27 19:00:45 +0000 UTCHi everyone, i just wanted to let you all know that for the past months or year, the value of the Japanese yen has been drooping a lot, and i mean a lot. and this affects my revenue since the value of the yen keeps getting lower, fanbox takes his share, and then paypal takes a big cut converting it to my local currency... So i wanted to say that i will probably have to increase the cost of the subscription, not much, just enough so i receive about 3$, so maybe it will be something like 600 yen, i dont know yet the exact amount or when i will make the change, but i will create a new plan and eventually delete the current one. Im sorry for the inconvenience, And thank you all for being here and support me. みなさん、こんにちは。ここ数カ月、あるいはここ 1 年、日本円の価値が大幅に下落していることをお伝えしたいと思います。円の価値が下がり続けているため、これが私の収益に影響を及ぼしており、fanbox がその分を取り分を取り、さらに Paypal が私の現地通貨に換算する際に大きな取り分を取ってしまいます... それで私が言いたかったのは、サブスクリプションの費用をおそらく増額する必要があるということです。あまり多くはなく、約 3 ドルを受け取るのに十分なだけなので、おそらく 600 円くらいになるでしょう。正確な金額や時期はまだわかりません。変更は行われますが、新しいプランを作成し、最終的には現在のプランを削除する予定です。 ご迷惑をおかけして申し訳ありませんが、ここに来て私をサポートしてくださった皆様に感謝します。