Hello there. New animation is on the way. this time Kirito gets a message on his phone... Sorry today its kinda short, but i spend a lot of the time making the map and such. But hope you like this theme :D こんにちは。新しいアニメーションが制作中です。今度はキリトの携帯にメッセージが届く… 今日はちょっと短くて申し訳ありませんが、地図の作成などに多くの時間を費やしています。 でも、このテーマが気に入っていただければ幸いです:D