Hello guys. im not dead, but almost, yesterday was my day off and i was planning on starting a new animation today, but something came up and when i came back i was so tired, but i found some energies and made this Rias animation. So hope you like it :) こんにちは皆さん。私は死んではいませんが、ほぼ、昨日は休みで、今日新しいアニメーションを開始する予定でしたが、何かが思いつき、戻ってきたときはとても疲れていましたが、エネルギーを見つけてこのリアスのアニメーションを作成しました。気に入っていただければ幸いです:)