Hello guys, its Aqua today. I'll try to finish the Rias animation tomorrow but im not sure... also the mega folder its full, so i have to buy more storage, delete something or make a second account, don't know yet. Anyway that's all, have a nice day :) こんにちは、今日はアクアです。 明日はリアスのアニメーションを完成させたいと思っていますが、よくわかりません... メガフォルダーもいっぱいなので、追加のストレージを購入するか、何かを削除するか、2番目のアカウントを作成する必要がありますが、まだわかりません。 とにかくそれだけです、良い一日を過ごしてください:)