Hello guys, made some progress on the animation, today i wanted to add some context, next time will be more action And lastly lets have a great month off NTR! こんにちは、アニメーションが少し進みました。今日はコンテキストを追加したいと思いました。次回はもっとアクションになります。 そして最後に、NTR の素晴らしい 1 か月をお過ごしください。