Hello guys, today is time for the new animation with raiden mei. im thinking about doing some animation with aqua from konosuba, but i need to find and modify her model first... so that's all for today <3 こんにちは皆さん、今日は雷電メイの新しいアニメーションの時間です。このすばのアクアでアニメーションを作ろうと考えていますが、まず彼女のモデルを見つけて変更する必要があります...今日はここまでです<3