Hello everybody! The animation is looking good, but im not done yet, im not sure how much longer will i make it, but at least i wanna add one more part, Thats it for today, i hope you like it as much as i do :) And i may take one of these days off, dont now when exactly, Thanks again <3 みなさん、こんにちは! アニメーションはいい感じですが、まだ終わっていません。どれくらい作るかわかりませんが、少なくとももう 1 つの部分を追加したいです。今日はここまでです。皆さんも私と同じように気に入っていただければ幸いです :) そして、私はこれらの日のいずれかを取るかもしれません、正確にいつになるかはわかりません、またありがとう <3