NokiMo
P-san-fanbox
P-san-fanbox

fanbox


Asuna

Hello everyone, im back after day off, today im uploading Asuna, And i still have to think about the new animation for tomorrow, What character should i use? maybe komi, or asuna? That's all have a good day :) 皆さん、こんにちは。休みから戻ってきました。今日はアスナをアップロードしています。そして、明日の新しいアニメーションについてまだ考えなければなりません。どのキャラクターを使用すればよいですか?コミかアスナかな? それでは、良い一日をお過ごしください:)

Asuna

Related Creators