Hello guys, More Mamako today! I think this animation will be about this length and now i just need to polish some things. What should i do for tomorrow? Maybe bring back Android N18? :) Thank you all <3 こんにちは、今日はもっとママコです! このアニメーションはこれくらいの長さになると思うので、あとはいくつかの点を磨き上げる必要があるだけです。 明日は何をすればいいですか? Android N18 を復活させるかも? :) 皆さんありがとう <3