Hello everybody. Here is the finished animation! my pc was struggling with this already but somehow i made it haha. On another note, i totally forgot to do a valentine's theme animation... And lastly its possible that tomorrow will be day off, but i didn't decided yet, we'll see. Thank you and have a nice day! みなさん、こんにちは。完成したアニメーションがこちらです! 私のPCはすでにこれに苦労していましたが、なんとか成功しました(笑)。 話は変わりますが、バレンタインをテーマにしたアニメーションを作るのをすっかり忘れていました…。 そして最後に、明日は休みになる可能性がありますが、まだ決めていませんので、見てみましょう。 ありがとう。良い一日を!