Hello guys. i dindt have much time today but i push trough and finished the animation. maybe someday i will make a version were the guy watches a video of it, i dont know... Anyway, i need to think of a new animation. Maybe i'll take tomorrow off, not sure yet, Thank you all <3 こんにちは皆さん。今日はあまり時間がありませんでしたが、頑張ってアニメーションを完成させました。おそらくいつか、その人がそのビデオを見ていたバージョンを作ることになるでしょう、私は知りません... とにかく、新しいアニメーションを考えなければなりません。明日は休みを取るかも知れませんが、まだわかりません、ありがとうございます <3