NokiMo
P-san-fanbox
P-san-fanbox

fanbox


update

hello everyone, hope you are having a nice holidays. For today i made some progress on the animation for the rpg, the next part will be that finished version, and i will probably change the characters and leave the elf version for the game. 皆さん、こんにちは。良い休暇をお過ごしください。今日は RPG のアニメーションを少し進めました。次の部分はその完成版になります。おそらくキャラクターを変更してゲーム用のエルフ バージョンを残すことになるでしょう。


Related Creators