NokiMo
スミス
スミス

patreon


I will be closed in August.

I will be taking August off to refresh my spirit.

I would therefore use the pause payment feature.

Reopening will be in September.

I hope all of you are still alive and well next month!


気分をリフレッシュさせるために来月、八月はお休みさせていただきます。

そのため支払いの一時停止機能を利用します。

再開は9月からです。

来月もみなさんが元気でいられることを願っています!

Comments

Have a nice rest! Hope you're still alive and well next month, too.


Related Creators