NokiMo
jugatsu-usagi
jugatsu-usagi

fanbox


落書き漫画「なんでもいいから」(3)

前回:https://jugatsu-usagi.fanbox.cc/posts/3736118 「でも…」でも、なんなんでしょうねぇ? ※英語版を追加しました。Vardei様、ありがとうございます!

落書き漫画「なんでもいいから」(3) 落書き漫画「なんでもいいから」(3) 落書き漫画「なんでもいいから」(3)

Comments

Haah… That girl's outfit was embarrassing… From now on, I'll go shop myself… Still… I'm leaving out the new pajamas I bought for you, okay? Okaayy… Wait a minute! What do you mean by new pajamas…!? This is straight-up girls negligee! Even girls my age don't wear this pink and frilly stuff! Lovely, isn't it? Now you can sleep like a princess! Ngh, this is absolutely embarrassing, even if no one else is seeing me in this…!

Vardei


Related Creators