'Satelizer is complete.
I'm taking my glasses off and looking somewhere.
It took a very, very long time to draw the race, but it's a bit disappointing that it didn't come out as expected. Next time, I will practice more and draw to perfection. Please support us more in the future!
The next work will be done immediately. It is scheduled for the 20th.
So have a nice day!
'Satelizer 가 완성되었습니다.
안경을 벗고 어딘가를 주시하고 있네요
레이스그리느라 매우매우 시간이 오래 소비되었습니다만, 생각만큼 나오질 않아 약간 아쉽습니다. 다음에는 더욱 연습하여 완성도있게 그려보겠습니다. 앞으로 더 많은 응원 부탁드려요!
다음 작품은 바로 이어서 합니다. 20일쯤 예정되어있습니다.
그럼 좋은하루되세요!
YAM