NokiMo
820
820

fanbox


정지

The passive is currently suspended due to the Teo comic I drew last week.

I've put in an inquiry, but I don't know when it will be released.

Sorry about that


前回描いたテオの漫画が原因でピクシブが現在停止状態になっています。

問い合わせを入れましたが、いつ解除されるか分かりません。

申し訳ございません。


저번에 그린 테이오 만화로 인하여 픽시브가 현재 정지 상태로 전환 되어있습니다..

문의는 넣었지만 언제 풀어줄지 모르겠네요

죄송합니다...

Comments

아이고.. 아이고오..

Yr

안돼!!!!!!

Cwarock

따흐흑

Ketron

아이고..

RuenEco

헉..

urek


Related Creators