The base resolution I work in across the board has been higher because I upgraded my graphics card, so if anyone is having an issue viewing these for whatever reason just let me know! I keeo the OG files around in a big'ol organized folder in case of any such atrocities or if a meteor takes out the internet or something crazy.
I'll rant in the upscaled pack which is coming right after this post!
グラフィックカードをアップグレードしたので、全体的にベース解像度が高くなっている!このような残虐行為や、隕石がインターネットを破壊した場合などに備えて、OGファイルは整理されたフォルダに保存してあるんだ。
この投稿のすぐ後にリリースされるアップスケーリングパックでは、このようなことを言うつもりだ!
Joseph
2023-08-26 02:56:18 +0000 UTC