NokiMo
nekokobushi
nekokobushi

fanbox


【皆様へ!!】

こんばんは!

ねここぶしです🐱


先月、今月もご支援・応援ありがとうございます!


この度新しい液タブを購入させて頂きました・・・!

先月、数年使っていた液タブが突然画面が消えてしまい色々試してもだめで・・・😿

新しい液タブを買うことを決め!無事!届きました!


Hi!!

Thank you for your support and encouragement last month and this month!


I have purchased a new pen display tablet! Last month, the pen display tablet I had been using for several years suddenly stopped working, and no matter what I tried, I couldn’t fix it. 😿 So, I decided to buy a new one, and it has finally arrived!

XP-Penの新モデル、Artist 22 Plusを購入させて頂きました!

以前は24インチの液タブを使っていて、大きさはどうしようか悩みましたが、機能が向上しているとのことで今回はこちらの22インチにしてみました!


描き心地が良くなり嬉しいです・・・w( ;∀;)

これから長く、共に、過ごしていけたらいいなと思います💪🐱


皆様のおかげで作業が続けられているなと改めて思いました。

いつも本当にありがとうございます。


楽しんでもらえるよう毎日頑張ります!!

これからもよろしくお願い致します!


ねここぶし


I bought the new model from XP-Pen, the Artist 22 Plus! I previously used a 24-inch pen display tablet and was debating about the size, but because this new model has improved features, I decided to go with the 22-inch.


I'm happy with the improved drawing experience...( ;∀;) I hope to use it for a long time to come and create many artworks with it. 💪🐱


I am once again reminded that I can continue my work thanks to all of you. I am truly grateful for your ongoing support.


I will keep working hard every day to create great illustrations for you to enjoy! Thank you for your continued support!


Nekokobushi

【皆様へ!!】 【皆様へ!!】

Comments

せはやさんもなんですね! 良い感じです!10年近く!?すごい!沢山頑張ってくれてる🥹 ありがとうございます😭

ねここぶし

hidemaruさんー! 本当にそうですよね!ちょうどバタバタしてたので更にヒヤヒヤでした😱 大切に使います!!

ねここぶし

XP-Penの液タブいいですよね! 私も使ってます。うちのも10年近いので限界ですけどw 今後も楽しみにしてます♪

せはや

機械に全て言えることかもですが… いきなり動かなくなる時こそ恐怖な事ってないですよね😱

hidemaru


Related Creators