Just noticed doodling on iPad is actually fun🧐 Some quick ones from yesterday and today. Probably some more to come. Today's pic is the backstage exclusive because... you know why. A full color paint is coming soon. We will have two sets this month. Maybe three if lucky enough! iPadで落書き、面白いですね。液タブで描く時と別の脳みそ使っている感じです。 昨日と今日で描いた分で、これから落書き投稿も増えていく予定。今日の分はBackstageのみ公開です。。。いつものアレがあるのでな。 フルカラーのやつは一枚目がもうすぐ出ます。今月は二枚、運が良ければ三枚出せそうな感じです!