Hi!! I'm going to make a new Shion set, since I don't like the one I made a while ago (in fact, I don't like many of my sets from when I started Patreon :P)
--------------------------------------------------------------
Hola!! Voy a hacer un nuevo set de Shion, ya que el que hice hace tiempo no me gusta ( de hecho no me gustan mucho de mis sets de cuando empeze el Patreon :P)