Hola amigos! perdon que estuve ausente, tuve un problema tecnico con mi pc y luego con Patreon en el cual no podia entrar ni comunicarme con ustedes, por suerte ya esta arreglado! :'D
Les tengo que mostrar muchas cosas que no podia postiar asi que esten atentos :3
~
Hello friends! sorry I was absent, I had a technical problem with my pc and then with Patreon in which I could not enter or communicate with you, luckily it is already fixed! : 'D
I have to show you many things that I could not pose so stay tuned : 3