¡Hola amigos! perdon la ausencia, fui invitada a Anime Expo y estuve tres días en corridas y mucha adrenalina jaja. En un rato me dispongo a responder todo lo que tengo pendiente. Perdonen la demora : 3
Hello friends! forgive the absence, I was invited to Anime Expo and I spent three days running and lots of adrenaline haha. In a while I am ready to answer everything I have pending. Sorry for the delay : 3
PD: Release my Amane Mass Cosplay and I was super happy!
Andrew Kranak
2018-07-17 00:55:38 +0000 UTC