Hello there, Im back from day off, and Mamako is back as well! Hope you enjoy this 3 versions of the animation with Mamako. As for the new animation im not sure if i will start it tomorrow, still have to think on what to do... こんにちは、私は休暇から戻ってきました、そして真々子も戻ってきました! 真々子のアニメーション3バージョンをお楽しみください。 新しいアニメについては、明日から始めるかどうかはわかりませんが、どうするかまだ考えなければなりません...