Hello guys, today i made a bit more progress on the animation, nothing crazy but i added the last part and changed/added a few things. im pretty sure it will be finished for the next time. just need to do some details like eyes, and mouth movement, also the diferent versions :) That's all for today, i also got Elden ring since it was on sale, i know i will like it, but always hurts me to spend money haha... Have a nice day! こんにちは皆さん、今日はアニメーションをもう少し進めました。おかしなことは何もありませんが、最後の部分を追加し、いくつかのことを変更/追加しました。次回で完成すると確信しています。目や口の動きなどの詳細を行うだけでよく、別のバージョンも必要です:) 今日はここまでです。セールだったのでエルデンリングもゲットしました。きっと気に入るとは思いますが、お金を使うのはいつも痛いです(笑) 良い1日を!