Hey guys. Asuna animation is almost done. i wanna remake the movement and maybe the camera and some details too. Thanks a lot for being here another month <3 see you tomorrow with more やあ、みんな。アスナのアニメーションはほぼ完成しました。動きも作り直したいし、カメラや細部も作り直したいと思っています。 もう一ヶ月もここに来てくれて本当にありがとう <3 明日また会いましょう