Hello again guys. Today im uploading some marin, old animation but i didn't use marin with her yet so, there you go, hope you like it :) Tomorrow more new asuna! 皆さん、またこんにちは。今日はマリンの古いアニメーションをアップロードしていますが、まだマリンを使っていなかったので、それでは、気に入っていただければ幸いです :) 明日はさらに新しいアスナが登場します!