Hello again guys, today im bringing raiden back, that's it for today. For tomorrow im not sure yet if i wil finish the new animation or it will take longer... we'll see :) こんにちは皆さん、今日は雷電を復活させます、今日はここまでです。 明日は新しいアニメーションを完成させるか、それとももっと時間がかかるかまだわかりません...それはわかります:)