Hello guys. I decided to use N18 again for the new animation. and i learned how to do the shiny eyes! i hope you like how it looks, anyway that's all for today, see you tomorrow <3 こんにちは皆さん。 新しいアニメーションでは再び N18 を使用することにしました。そして、輝く目の作り方を学びました!見た目が気に入っていただければ幸いです。とにかく今日はここまでです。また明日 <3
P-san-fanbox
2024-01-12 16:08:13 +0000 UTCサカテン
2024-01-12 09:44:36 +0000 UTC