Hello everyone happy christmas, from now on i will be updating the link to my folder every monday, should not cause any problem but if you have any trouble let me know:) (Also day off, thank you <3) こんにちは皆さん、ハッピークリスマス。これから毎週月曜日にフォルダーへのリンクを更新します。問題はありませんが、何か問題がある場合はお知らせください:) (今日もお休みです、よろしくお願いします<3) ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇ https://mega.nz/folder/Qj4klbaR#y0wfEOwC4mM2ioQf5k7RRg